Man vet att småstaden har en

när man nånstans runt 23 på kvällen plötsligt upptäcker blåljus utanför köksfönstret och ABSOLUT INTE kan gå och lägga sig förrän man 1. luskat reda på vem som äger bilen som blivit stannad 2. spekulerat en lång stund kring vem passageraren är, 3. bara stått och glott en lång stund, gärna med vidöppen mun och en salivsträng hängande på hakan.
Ja, sen körde polisen (min hjärna vill att jag skriver "snuthäcken" alternativt "grisen", vafan är upp med DET?) med föraren, men släppte passageraren och allt blev som en vanlig söndag. Tills! Passageraren kom tomtande tillbaka och PLOCKADE UPP NÅT UNDER BILEN!! och sen Boltade han iväg som ett skott.
Och och sen, sen! Kom polisen och började csia genom bilen med ficklampor och allt och vi som hade upplysningar!

Gud vilken härlig kväll, i småstaden jao.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha vad jag känner igen mig !
Jag har flyttat ut på landet med min sambo och så fort det åker in en bil i området kollar jag vem det är. Och om det är en ny bil, då kan jag stå och titta tills den kommer tillbaka för att ta reda på vem det är.
Min sambo mobbas och säger att jag blivit en riktig lantis...
haha

2012-08-26 @ 17:05:23
URL: http://tajkonfamiljen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0