Allvar,

sen vi köpte huset och inte flyttade in har jag på allvar, på ALLVAR, tittat på hus på hemnet och blivit -inspirerad-. Olala! Nu är det kanske jag som börjar planera tapeter i månader, vankar runt som en äggsjuk höna i affären eftersom jag inte kan välja den perfekta kulören att slabba på träet i taket? Ska det bli jag?
Äntligen ska vi bo helt fint! Eller iallafall bo i ett hus där böckerna står i bokhyllor från ikea snarare än ligger i en stor stapel ute i garaget.

Även kan jag äta detta utan att magsyran bränner trakeotomihål i halsen på mig: Fil. Mjölk. Macka. Ost. Nudlar.
Så det är det jag äter. Vi ses när jag väger 900 kilo, det ska bli ballt.

Kommentarer
Postat av: Catt

När flyttar ni då? Och kan du inte lägga ut huset på kort? Kolla. http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-almerud-vanersborgs-kommun-almerud-427-4081620
Det vill jag ha. Snacka om renovering. Och jag tänker precis som du. Vill så gärna ha det fräscht och inte som nu; sleten hyresrätt från -70.

2012-08-16 @ 09:51:27
Postat av: cec

Jo jag får ta bilder för du vet, de slet bort annonsen från hemnet i samma sekund som vi sagt att vi ville ha det. :)
Vi flyttar in 1 oktober, det är ju inte mer än 6000 år till dess.

2012-08-16 @ 14:09:20
Postat av: cec

Fint hus, men ja en hel del renovering.
Och vet du, i hemlighet ä rjag helt ogin mot dem som ska bo här efter oss, för de kommer ju renovera här där vi bott, klart. Åh det RETAR mig, JAG kunde fått bo så fint! Vad handlar DET tänket om? :D

2012-08-16 @ 14:11:41
Postat av: Catt

Äh, det gamla vanliga. Inte-vara-nöjd-med-det-jag-har-utan-snegla-på-alla-andra-som-har-det-bättre-syndromet. Känner igen det :-)
1 oktober som ju är min födelsedag och allt.

2012-08-16 @ 17:28:14
Postat av: Anna m V & E

Men jag har ju missat husköpet! Vad roligt Celia! Grattis!!

2012-08-20 @ 07:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0