Själv har jag köpt Amelia idag.

Nån slags pysselversion av Amelia. Jag som inte ens kan läsa helt vanliga inredningstidningar utan att slå över och bli så förarglig i tankarna att jag nästan blir ledsen själv liksom över all min inredningsroast.
Ja och i Amelia då, en tidning jag liksom tycker är ganska uschlig från början, i den här versionen av Amelia kan jag lära mig att till exempel klä på mina pallar benvärmare. Jo, det är för fan sant: de tipselitipsar om att sticka ihop fyra färggranna benvärmare och trä på benen på en pall eller stol eller så. Ja, och så pennskrin då med liksom muffar på (man kan till exempel ta en stickad tröja man har liggande hemma och göra ett stickepennskrin av). Ja och så skriver de om BITCH-coachning på nån danskurs. Sånt liksom, helt bra att veta. Tänker jag och tänker naturligtvis elakare tankar än jag skulle våga skriva, jag häcklar naturligtvis sake roch ting värre när det sker inuti huvudet alt ihop med vänner.
Men iallafall, jag bläddrade vidare och då fanns det för fan recept to die för. Louisiana-chili, risotto med karl-johansvamp, päronpaj, grön salsa och lingonbakelser. Men ååååh! Nu vill jag bli ihop med Amelia.

Kommentarer
Postat av: M

Såg du gerdins foto?

2011-09-06 @ 08:24:34
Postat av: cec

Nej, i Amelia?

2011-09-06 @ 08:37:43
Postat av: M

Ja! :) nån tävling tror jag.

2011-09-06 @ 16:02:17
Postat av: cec

Nej inte i denna versionen, fast kanske i det vanliga numret av Amelia-amelia liksom? Det här heter typ Höst eller så.

2011-09-07 @ 08:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0