Hittade en åldrig blogg

och läste lite (och rös, hy vapinigt) och snubblade över de här bilderna:


Lilla lilla hönapönan. Halleda.
Även tänkte jag att jag hade fin färg på håret och sen tyckte jag att jag nog var lite VÄL kroppsfixerad (och när jag hade tänkt det sa jag HAHAHA till mig själv).
Jag har varit hos mamma och crosstrainat. Jag är rädd om benhinnorna och så plus har jag fått blåsor på hälarna från en dag när jag inte var så rädd om mig. Och efteråt - en helt ny människa! Glad och tjosan hejsan. Men eller hur är endorfiner bättre att vara beroende av än till exempel morfin. Eller nikotin (och nu  tänker jag: är allt farligt sånt som slutar på -in?).

Kommentarer
Postat av: Linda

Fiiiina Junedockan. Underbara unge! Pussa henne från maj

2011-09-10 @ 09:28:30
URL: http://mittsockerplommon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0