Det blir inga bullar

om man säger, den här månaden. Och det visste jag ju egentligen, och nu säger hjärnan: jamen du testade ju för tidigt och det gjorde jag kanske men skitisamma. Jag vägrar obsessa mer än jag gör. Det blir som det blir.

Jag har spinnat för första gången på tvåhundratusen år och det var helt roligt! Nu vill jag spinna varenda dag om jag orkar dricka så mycket vatten förstås. Men samtidigt vill jag ju förihelvete simma också. Jag borde få vara miljonär och då skulle alla miljonerna gå till detta:
* sjukt snygga träningskläder (som obs inte blir genomskinliga när man svettas så kopiöst som jag gör)
* svinfina helt bra skor som benhinnorna bara älskar och vill hångla med
* träningskort överallt
* pt
* fina jeans som inte gör muffintop, dvs jeans i rätt storlek
* overkliga mängder kesella plus fräsch frukt
* godis
* och sen nåt till de andra, typ kanske nåt kläd eller en påse godis
* och jag vill ha en skiva också (absolute summer heter den tror jag)!
* och en stereo så jag kan höra musik här nere (alltså städa plus ha stereobattle med grannarna)

Nu ska jag duscha, jag luktar fan svett i fjaset till och med. Det där borde jag inte ha skrivit, jag inser det nu.

Kommentarer
Postat av: Therese

Undrar exakt när de där endorfinerna infinner sig, så att jag kan bli lika exalterad och lyckorusig över att träna som du gör? Kanske inte lika mycket, men en timme om dan hade ju vart fint... De lyser dock med sin frånvaro :( Och det där med muffinskanten, hittar man jeans som inte ger muffinskant e de ju helt fel i benen.. eller är det bara ett förekommande i-landsproblem hos mej?

2011-09-10 @ 12:56:07
Postat av: Malin

Så du har varit och spinnat nu! Bra jobbat. Kommer du på mitt pass på torsdag då ;D

2011-09-10 @ 13:38:35
Postat av: cec

Hur dags, Malin? Jag kanske gör det! Sjukt praktiskt med pass, det är ju typ inte apsvårt att få barnvakt i en timme liksom. :)

Endorfiner är bästa knarket, och muffintoppar är bajs, för det är ju liksom ryggfett. Som ju inte passar i nånting, nej.

2011-09-10 @ 13:57:06
Postat av: Katrin

VAD är muffintopp???

2011-09-11 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0