Saker jag inte gör

men vill göra. Eller borde, för jag vill ju inte men vill fast inte så att jag vill för det känns lustfyllt utan för att ha det gjort. Mycket i mitt liv är sånt, som jag Vill Ha Gjort. Eller mycket, en del iallafall.

Iallafall, detta:

* besöka minneslunden.
* diskutera psykiska funktionshindrades vardag
* skriva en självreflektion
* cykla till jobbet imorgon (om jag kommer att jobba, blöjstatusen talar mot det)

Sen vet jag inte om det var mer, skitisamma. Skicka tillbaka ett par skor, det borde jag göra också. Innan de spricker av ålder.

Kommentarer
Postat av: M

Om du vill ha sällskap till minneslunden så åker jag gärna med, det vet va? Självreflektion skulle jag behöva för nu ska vi börja med det typ på torsdag. Spännande. :)

2011-10-25 @ 22:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0