Detta hände:

vi kom försent, naturligtvis. Antagligen mest för att jag inte inte inte ville åka dit och väcka sorgen igen och få höra att det var listeria eller cykling eller sparkar i magen eller nån genetisk defekt som haft ihjäl lilla bebisen. Det var det inte. Bebisen var perfekt, jag är som jag ska och T är alldeles i sin ordning: det var slumpen. Det var navelsträngen som fäst för långt ner på moderkakan. Det var inget som någon kunde anat skulle hända, inget som jag kunde avvärjt. Det var ingens fel. Det var inte plötsligt spädbarnsdöd.
Jag är så oerhört lättad och så tacksam för att det fanns ett svar. Och att det var ett bra svar.


Så jag har köpt blommor, de första sen.. ingen vet ens när. Men jag tror att någonstans runt 5 juli.
Och nu ska jag på ansiktsbehandling.

Kommentarer
Postat av: Torild

Va skönt att ni fick ett svar Cilan.

Gå nu och njut av din ansiktsbehandling. Det är du värd! =)och nästa gån gköper du en ännu större bukett flowers till dig själv!!



varma kramar från T

2011-10-06 @ 10:52:36
Postat av: cruella

Nu ska du se att det långsamt vänder upp. Ned ibland, men upp ändå. Kram, det var ett bra besked.

2011-10-06 @ 11:04:35
Postat av: cec

Ja, allt ska blir bra. Bättre.

2011-10-06 @ 13:22:57
Postat av: C

2011-10-06 @ 18:30:16
Postat av: Catt

Äsch, det var jag däruppe. Ville bara skriva att vad skönt att få ett svar. Ovissheten är svår att tackla.

2011-10-06 @ 18:34:16
Postat av: Linda

Ett svar löser så många knutar. Skönt att veta att ni är ok. Ta hand om varandra!

2011-10-07 @ 10:46:47
URL: http://mittsockerplommon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0