Välkomna, 17-åringspattarna.

Detta är det bästa med att vara gravid, såhär i början precis blir brösten så jävla snygga. Alltså jag har så snygga bröst i detta nu att jag har tagit bilder på dem. Fall ifall jag någon dag får för mig att operera de där sorgliga slappa bladen jag ickestoltserar med mellan graviditeterna, då är det exakt såhär de ska se ut.
Det är som om mina bröst för 15 år sen har bestämt sig för att gästspela en smula (en smula blir det för snart har de vuxit förbi snyggfasen och istället blivit monstruösa, för att inte tala om vad amning gör med dem fy sate) och åh vad välkomna de är. Jag har klyfta! De är liksom helt tunga, och när jag ska sträcka fram armarna kan jag känna brösten på sidorna av armarna, precis som en 15-åring.
Fram med en svalejävel, här ska häckas! Så säger jag varje dag när jag tar av behån och speglar mig i olika vinklar (obs hela tiden så att magen inte syns för jag vill ju låtsas som att jag är så smal överallt med såna bröst liksom).

Jag önskar att jag vore helt rubbad, för då kunde jag lagt upp en bild här och tagit emot folkets jubel. Nu går ju inte det, så nu får alla bara tro på vad jag säger istället.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Asså, detta är ju helt galet! Har totalt missat att du ska ha bebis igen. M berättade det idag! GRATTIS!!!!

2011-05-02 @ 18:52:20
URL: http://frujessica.agerstrom.se
Postat av: cec

Tack tack. Lite galet är det nog allt. :)

2011-05-03 @ 09:32:45
Postat av: M

Och jag säger grattis till bröna! :) Och den som missade det på bilden när du outade behöver glasögon. Mycket snyggt min vän, mycket!

2011-05-03 @ 16:53:37
Postat av: Jossan

Jag kan tänka mig att bli gravid enbart på grund av brösten. Men fan på riktigt.

2011-05-06 @ 10:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0