Igår hände det sig såhär,

att jag jobbade, hämtade Lisa och åkte och handlade med dagistrött Lisafisa som fick russin i affären fastän det finns de som säger det är snatteri. Sen åkte vi hem och bara hem hem hem hem sova sova sova vinga hurra.
Och då var dörren låst. Och då hade jag inga nycklar. Och alltså, när får man klinka en ruta? Ja i princip aldrig faktiskt. Kanske om det brinner, men det enda som brann här igår var väl isåfall säkringarna i huvet på mig.
Afyfan, det blev kaos och vid 21 kom hyresvärden och släppte in oss och han var den trevligaste mänskan jag nånsin träffat, tror jag. Om han så hade spytt på mina skor efter han låst upp dörren hade jag ändå applåderat hans oerhörda charm.

Så nu är vi hemma, inne och jag älskar att vara hemma. Älskar!

Kommentarer
Postat av: Viktorella

Great site! Lots of useful information!

2011-10-26 @ 14:26:56
URL: http://viktorella.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0