Amäh gå och lägg mig!

Neeej jag ska inte sova, jag ska sitta här med världens bajshuvudvärk och glo på teven som om den hade såna snurriga kaaögon som kunde hypnotisera mig. Och i princip är det ju så, det är plastik-teve nu och fy fan alltså jag spyr! De bryter näsben, pressar in icakassar genom minismå bröstvårtor, skrapar brosk, fyller i celluliter.. allt filmat helt nära inpå.
Jag har dessutom förvandlats till en gris. Jag går och lägger mig utan att borsta tänderna och vaknade med smink överallt i hela snudan men mest i ögonen och sen pussade jag Lisa på exakt det stället jag nyss torkat bort feberkräks. Vaäckligt, är jag singel eller?
Med tanke på min middag (quesadillas med skinka och tomat och basilika, TVÅ stycken!) kunde man tro det. Men så är det inte faktissst.
Och så är mina händer svullna. Hejdå, det var deet hela. Nu ska jag lägga mig och drömma nån helt rubbad ångestfilm om uddevalla eller boots eller så. Film, dröm menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0