Utan salta nappar försmäktar jag

på denna.. ö.
Jag är på allvar såhääär nära att försöka ringa hit någon som kan komma och ge mig knark. Alltså lakritsknark. Detta trots att jag redan ätit glass (och lagt foten i densamma (efter att jag hade ätit färdigt, el man kan säga att där var det färdigätet)) plus wafers (sate vad gott det också är) och kaffe och blabla ingen vet allt vad jag mosat i mig.

Lakrits alltså. Imorgon när jag cyklar hem från jobbet ska jag köpa upp varenda lakritssort de har på Maxi. Jag känner att jag är nära den perfekta sorten när jag äter nappar, men det kan bli bättre.

och p.s. efter att ha läst om, och sett en bild på elvira madigan har jag känt mig helt fin hela dagen. Tror jag att jag är elvira madigan? Identifierar jag mig med henne? Ingen vet detta.

Kommentarer
Postat av: K

Alltså jag vill tacka livet för att det finns lakrits.

2011-06-30 @ 21:13:22
Postat av: cec

Ja, så känns det. Precis så, tills jag såg kaloriinnehållet i en påse. Men ÅÅÅH!

2011-07-01 @ 07:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0