Hur det blev när jag klippte mig.

Alltså, det kan vara så att jag och frissan blev litegrann kära i varandra, det sa bara klick och hon hette som jag och var från Hbg och det första hon sa (nästan) var: Nu när du tog ner håret sådär så ser jag hur vacker du är när håret faller så, jag tycker vi klipper det såhär och såhär och jag bara Du får göra vaaaad du vill bara jag inte ser helt gravidbollig ut.
Och sen trodde hon jag var 28 och sen sa hon att min hårkvalitet var fantastisk (obs, det var det ordet hon använde), att hon först inte fattat att jag var gravid för jag var så smal och herregud. Jag log helt smäktande mot henne när jag betalade och gick därifrån. Jag bara Farväl my love, kanske måste jag slinga mig bara för att få träffa dig igen. Eller penta. Eller så.
Skitisamma, det var roligt och snällt och sådär blev det:


Exakt. Det är faktiskt i princip ingen skillnad.

Kommentarer
Postat av: J

Vad mycket man behöver stöta på sådana människor då och då i livet.

2011-06-23 @ 13:06:00
URL: http://j-appleofmyeye.blogspot.com
Postat av: Humle

Snyggt blev det iallafall.. Borde själv bege mig till en frisör efter att lekt frisör på mig själv i ca 1 år men nu låtit det växa ut och ser allmänt tråkigt ut..S

men härligt med en bra frisör iallafall ;)

Härligt att läsa allt du skrivit igen :P

2011-06-23 @ 16:51:41
Postat av: cec

Tack, och ja såna människor borde ju alla människor vara. Fast då skulle jag kanske inte blivit lika glad?

2011-06-24 @ 07:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0