Så, ägglossning då.

Så jävla sorgligt så det liknar ingenting.
Och så fort jag satte på mina träningskläder började det regna nåt så innitahelvete. Och nej, det regnar inte syra och ja man kan gå i regn. Men det är ju trevligare när det är uppehåll.

En annan sak som jag har ultradåligt samvete för: sånt som är bekvämt att göra utan mage. Typ vända sig i sängen, typ ligga, typ böja sig ner. Typ slippa lårskav och bli smal igen. Sånt är skönt och det känns så jävla dåligt att vara helt ytlig när min bebis är död. Jag ska egentligen ju faktiskt bara tänka såhär: döden ve och fasa ack och ve vojne vojne.
Inte: kolla vilken snygg polis, fan vad jag är bra på att laborera med min vikt, härregud ska ungen ALDRIG somna, om inte T håller flabben snart boxar jag honom skithårt i magen (det sista är okej att tänka, det heter att i krishantering har man en arg-fas (eller det heter nog nåt annat på akademiskt språk)).

Och idag blev Lisa getingstucken och då åkte vi hem. Och nu går jag snart i regnet ändå.

Kommentarer
Postat av: -ME-

Finaste Cilia, din sorg blir inte mindre för att du hittar glädje emellanåt. Det är inte meningen att man ska vara helförkrossad resten av livet om man råkar ut för något helförkrossande. Det skulle kosta dig resten av ditt liv, och det skulle kosta dina fina barn en bra bit av deras liv också. Så vad du gör, ha inte dåligt samvete för att det finns plats för andra tankar igen. Det är livet som vill ta plats...

2011-07-29 @ 21:09:53
Postat av: cec

Ja, och jag vet ju det egentligen. Och ändå går det inte att hejda sig ibland - Va? Ska jag tänka och känna såhär NU?

Usch.

2011-07-30 @ 07:21:12
Postat av: lindiloo

Pussar dig på pannan min fina vän.

2011-07-31 @ 10:01:27
URL: http://lindiloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0