Plötsligt blir det oerhört viktigt

att ha en ren toalett: jag städar med både vim och ajax och lite klorin, gnuggar väggar med skarpt medel som nästan tar med sig färgen från plasttapeten, städar golvet med vim och en liten svamp, trycker in mig bredvid toan och värmeberedaren eller vad det heter och försöker göra armen smal, platt och pytteliten så jag når att städa under bredvid på omöjliga ställen. Jag luktar unket av sovsvett och när T är snäll börjar jag gråta och tänker att det svider i ögonen och att jag luktar äckligt fastän jag duschade innan (jag duschade  dessutom länge, för jag var tvungen att gråta. Då också.).

Imorgon klockan 11.


Två världsfina; en nyklippt och en med snornäsa.

Kommentarer
Postat av: Jes

Jag kan inte fatta att du (ni) ska behöva gå igenom det du ska göra imorgon. Det är en helt surrealistisk tanke. Själv gör jag triviala saker, beställer kökshandtag och ska iväg och träna men hela tiden tänker jag på att det är konstigt att världen tickar på när samtidigt har hela din värld rasat samman. Det är bra att du har din familj hos dig. Inte för att något hjälper men du har iallafall en mjuk plats att falla på.

2011-07-06 @ 16:27:41
Postat av: M

Snygg frilla på June! Stackars Lisa, hoppas det bara är snor kvar och frisk annars. Älskade du, tänker på dig hela tiden! En extra tanke till er imorgon förstås. <3

2011-07-06 @ 16:51:58
Postat av: Anna "gamla housewife"

Det är för jävligt helt enkelt...fan i helvetes att du ska behöva gå igenom detta, du som är den finaste av de alla...du som skulle ha en med snorre och allt, men livet är oberäkneligt och nattsvart ibland mellan varven, men det du kan räkna med är att vi är här...vi är här med tröst och stöd i hela den här bajsvärlden, varma och stora kramar från mig.

2011-07-06 @ 17:04:28
Postat av: J

Jag kan omöjligt förstå hur ont i hjärtat det måste göra. Jag är oerhört ledsen för er skull.



Kram från J

2011-07-06 @ 19:16:14
URL: http://j-appleofmyeye.blogspot.com
Postat av: Karro

Det gör ont i mej när jag läser det du skriver. Ingen i hela världen ska behöva gå igenom det som ni kommer att göra:-(

Stora varam kramar K

2011-07-06 @ 22:39:04
URL: http://www.hotmail.com
Postat av: Fru Jessica

Det gör så ont i mig att läsa det du skriver. Känner igen mig så väl...

Men det är jättebra att du skriver, ventilerar lite och delar med dig till oss som sitter handfallna.

Tänker extra på er idag! <3

2011-07-07 @ 07:23:12
URL: http://frujessica.agerstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0