Jag har inga kläder

och därför vill jag inte ens duscha och alltså sitter jag i soffan och luktar unk.
Jag har fullt av gravidkläder, men skulle hellre sticka en morot i ögat och röra runt än jag tar på mig något gravidrelaterat. Jag har mest av allt lust att slänga alltihop på grillen och göra ett klädbål, så känns det.
T säger: men du har ju fullt av klänningar, ta en sån?
Men jag vill inte ha något som smiter åt runt magen, inget sånt. Allt ska sitta löst och jag vill ha jeans men inga passar och plus det är alldeles för varmt. Klänning är ju helt rätt, vet jag väl.
Idag är hela garderoben full, på riktigt, av inget-att-ha-på-mig. 

Och så är jag döv på ena örat, men vågar mig inte ner på stan för att gå på vc.

Kommentarer
Postat av: Rita

min sambo föreslår sopsäck, och hans ohängde son tycker att tunna vore väl snyggt? Hoppas du hittar nåt aningens snyggare än det :) Kram

2011-07-09 @ 14:46:22
Postat av: Monica

kramar om

2011-07-09 @ 17:32:45
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: M

Gick genom min garderob och några såna kläder äger jag visst inte, allt vill sitta åt där. Om du vill åker jag och kikar lite till dig?

2011-07-09 @ 21:20:09
URL: http://marianordstedt.blogg.se/
Postat av: Magermannen

Jag har inte haft tillfälle att komma åt datorn på flera dagar och nu, när jag läst vad som hänt dig, så gick luften ur mig totalt. Jag sänder många, många kramar... :´(

2011-07-10 @ 15:53:35
Postat av: cec

Tack, magerman.

2011-07-10 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0