Det bara fortsätter liksom.

Livet, det bara tick tick (men inget boom, för de flesta alltså) med gunga i trägården till Lisa som blir två år om en vecka. Två år av skrik skrik skrik och sen bara världen ljuvligaste jädrans unge som älskar vagnar och bilar och att gunga.
Och om ungefär två veckor och lite till fyller June sju år. När jag fyllde sju år minns jag att jag fick min första cykel, en blå och jag hade flätor tror jag men ingen hjälm äh vaskamanhadettill för du KAN väl cykla? Och jag fick rosor av grannen, röda rosor och ett litet kärleksbrev för han var pedofil, sann historia, men man visste inget då typ eller var väldigt naiv vafan vet jag (plus inget hände. Mig.). Och June är världens känsligaste lilla unge och världens tuffaste och smartaste och roligaste och vackraste barn med hela sitt rum fullt av hemligheter och som hellre vill ha barnkalaset hos pappa för annars kanske det blir väldigt jobbigt om alla måste vara ute när lillsyrran ska sova, har hon tänkt på.

Jag behöver massage. I nacken, på ryggen och fötterna och hjärtat.

Kommentarer
Postat av: myzpyz

skickar kramar o kärlek eftersom jag inte når att massera dig!

puzza på söta flickorna dina från tant My - som helt plötsligt lät helt pedofilig...

kramar

2011-07-21 @ 00:36:13
URL: http://myzpyzzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0