Satans jävla zombies,

halva natten har jag legat hopkurad under ett bord, gömd bakom brickor och kopparkittlar bara för att halva affären var full av konstiga zombiesar och folk med aliens i nacken som såg helt vanliga ut framifrån men som var som en rutten soppa inuti. Och allihop ville dödsmörda ihjäl mig och äta min hjärna.

För övrigt har jag sovit sen kanske halvtio, helt ostört som en gris har jag trynat med en paus för vällingvärmning vid halvfem. Att ha fått sova är mitt bästa. BÄSTA!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm, trynat? Roligt att höra detta ord som inte är så vanligt numera, eller är det dialektalt

2011-01-28 @ 06:41:07
Postat av: cec

Sova som en gris = tryna. Ju!

2011-01-28 @ 06:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0