Inte en endaste våt dröm

på hela natten, däremot irrdrömmar och arbetskamrater som bara: Jaha, nu har Lisa gått ur sängen, du har väl stängt grinden? och i drömmen har jag bara mummel mummel nej vafan är DU här? HAR jag stängt grinden ååånej det har jag inte mummel mummel. Och så har jag fått väck amig och prata förstånd och säga att Skärp sig, Lisa sover, inga arbetskamrater vandrar omkring och hoar i sovrummet baSOV vafan. Sen somnade jag och då kom irrdrömmarna tillbaka som ett litet brev på posten. IrrirrLisagrindenånejfanmäsnarklisasnarkgrindenmåstelåsagrsnark.

Inatt ska jag sova så innitahelvete, som en dö sill ska jag bara daska ner mig själv i bingen vid pass tio och sova och sova sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0