goldie hjärtar vinballe

I aftonbladet, som bekant alla kunskapers moder, kan man läsa att Goldie Hawn är en regelrätt sexgalning (jag trodde typ hagamannen var sexgalning, men det kan ju vara så att det definieras på lite olika sätt). För en gång, då ville hon knulla i tolv timmar. Alltså, man knullar ju så länge man vill och det är väl roligt om ens libido är live and kickin och sådär. Men allt jag kan tänka på är vafan man gör i tolv timmar. Tolv TIMMAR!? Alltså, jag har ju fyllelegat några gånger i mina dagar och ibland händer det sig att den där vinballen inte bara har svårt för att liksom hårdna, den ger aldrig upp. Den bara fortsätter och fortsätter och snubben som sitter fast i ballen bara knullknullknull jagvägrargeupp knullknull. Och själv ligger man där efter 30 minuters filande ut och in och bara Men vaiHELV.. har har flyttat in i fjaset eller?
Goldie Hawn alltså, hon knullar gladeligen i tolv timmar. Genom frukost, lunch och middag bara knullknull hej och hå. Genom favoritprogrammet på tv, genom alla morgonbajsar och alla de där kopparna kaffe man som vanlig dödlig behöver för att ens orka kliva ur bilen när man väl kommit till jobbet (jag har fastnat i bilen ett par gånger. Med motorn på tomgång har jag suttit och stirrat med ihålig blick rakt framför mig. Kanske dreglade jag lite, ingen vet.). Genom alla bestyr, Goldie bara knullknull i tolv timmar.

Nu blev jag så trött så nu får jag gå och lägga mig på soffan. Helt oknullad och allt.

Kommentarer
Postat av: EllaNora

Snälla söta rara du måste börja skriva, bli krönikör eller nått:-)

2011-01-14 @ 21:37:15
URL: http://tisdags.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅåååååhhh, jag dör, på allvar! "snubben som sitter fast i ballen". Vrål!

2011-01-14 @ 22:58:52
Postat av: cruella

Ja, alltså, jag skrev ovanstående hrm

2011-01-14 @ 22:59:33
Postat av: Ulrika

Hahahahahahaha!



Bakfylleknull är det värsta. Ett evigt juckande och sen skavsår..

2011-01-14 @ 23:31:28
Postat av: Kajsa

Ha ha ha!

Det var det roligaste jag läst på länge, länge. Igenkänning funkar ju på det viset att ibland är det roligt så man skakar av skratt. :-)

2011-01-14 @ 23:47:54
URL: http://enbartkajsa.blogg.se/
Postat av: jes

undrar om hon minmimålar samtidigt?

2011-01-15 @ 00:48:01
Postat av: jes

mellanmålar menade jag ju.

2011-01-15 @ 00:48:38
Postat av: Lotta

Hahahahaha...jag dööör! Du är så himla rolig du =)

2011-01-15 @ 19:36:49
URL: http://esmeralda71.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Alltså, jag skrattar ihjäl mig, du är så jävla kul! :D Nu blev mitt liv helt plötsligt mycket roligare att leva (inte så tråkigt innan heller iofs).

2011-01-15 @ 21:37:43
Postat av: kina

Jag skrattar så jag döör och så tänker jag lite -and she´s back in track :)

2011-01-17 @ 10:50:51
Postat av: Therese Henriksson

Hej, har just hittat din blogg via Kajsa! Berättade för henne att jag hittat din blogg och att jag tycker den är så himla himla bra. Då länkade hon till det här inlägget, och jag säger bara jisses. Du fick mig att skratta så tårarna rann!!! Tack för kvällens garv - nu lever jag några år till! /Therese

2011-09-13 @ 22:12:16
URL: http://www.billaba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0