En bloggdagbok skulle man haft.

Ja okej, detta har hänt den här veckan:
T har kommit hem.
Jag har sovit om möjligt ÄNNU sämre sen han tofflade in och började andas och ha sig.
Sen jobbade jag och jobbade och jobbade och nu har kotorna i ryggen tagit semester och lämnat mig helt ensam med samma såhär vatten i ryggen. Det är alltid konstigt och fel när det blir så.
Saaben blev såld till nån stackare som fick bogsera den. Och som blev tusen hundra kronor fattigare (alla bilar som låter som om man skottar snö, såna hade jag inte betalat för, plus jag öppnade det här locket till motorn och tänkte jag skulle meka (ingen vet) och då var det helt fel - bara helt många lådor överallt! Helt ologiskt.).
Ja sen var det mer jobb och så var det såhär att jag fick så fina snälla omdömen och det var bra för sen behövde jag allt det och liksom leva på.
Och sen blev det fredag eller nej torsdag heter idag ju och imorgon är jag ledig och ska INTE köra till Jööötlaburrrj och hämta bil, utan det ska T med vän. Själv ska jag glida runt hemma i mögiga trosor och svettigt linne och kanske städa eller kanske inte (mest troligt inte).

Och prova bikini vafan! Vi ska till badhuset med jobbet på lördag, jag tänker INTE hoppa plurret och upptäcka att behån flyter runt kring hakan på mig.

Kommentarer
Postat av: M

Ja, tänk om du hade en bloggdagbok, va?

2011-01-13 @ 21:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0