Jag blir aldrig sjuk

och detta är sant. Ja alltså minus migrän och en annan spysjuka så är jag jämt frisk. Ja, alltså minus när jag är gravid men det är jag ju aldrig nuförtiden. Jag är således jämt frisk och det är för fan skittråkigt. Jag vill också ha såhär lite mysrysfeber och få äta glass dagarna i ända och få ligga på soffan och sova och slippa laga mat. Och sånt.

Iallafall har vi varit och badat och det var fint för jag träffar alltid mitt jobb på badet om lördagarna. Och det är ju bra, jag gillar ju mammorna och barnen på jobbet och plus det är rätt gött att säga hej och småprata lite och sen få gå hem. Och göra middag och inte äta glass eller ligga på soffan och ha mysrysfeber eftersom jag aldrig är sjuk.

Fetaostbiffar. Klyftpotatis. Tzatziki. Sån mat blir det.
Hejdå dagboken.

Kommentarer
Postat av: M

Och jag trodde det skulle gå snabbt och lätt att sammanställa och liksom fixa klart. Har du tid en stund imorgonfm istället?

2011-02-12 @ 15:20:48
Postat av: cec

Ja, och så ska vi ju zumba! Det blir finfint. :)

2011-02-12 @ 16:15:49
Postat av: Åsa

Åh va faen e mysfeber då vavava??? Det får jag aldrig... utan det är ligg o dö i sängen feber varendaste gång!!!

2011-02-12 @ 16:39:13
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: cec

Ja, sån feber när man är bara lite småruggig så, så man fortfarande kan se film utan att få ångest och hallisar. :)

2011-02-12 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0