Har tränat simning

och crosstrainat och är nu så hungrig att jag skulle kunna äta upp hela galten Åke - och han är inte bara jevvlit fet utan ful också.
Och Lisa har vaknat minst en gång i timmen hela natten, en del timmar ett par gånger. Jag är så trött, så trött men mest är jag rädd för det låter som om hon skällhostar igen. Vi har medicin och så, men ändå. Stackars unge!

I övrigt har min lilltånagel delat sig. Jodå, den bara plopp blev i två delar. Och inte ens på bredden utan längden. Det är, om man säger, såhär bekvämt: minus elva.

Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Haha! Alltså, jag har läst massor i din blogg, scrollat i sidolisten och vill bara säga att din humor är så himla underbar och du uttrycker dig så härligt!!

2011-02-10 @ 19:45:35
URL: http://rospiggenskriver.blogg.se/
Postat av: Sara

Ramlar återigen in på din blogg (för en tid sedan via familjeliv om du minns) och slås igen av att vi har en hel del gemesamt. (maila om du vill så förklarar jag mer). Kuuuul Blogg!!

/s [email protected]



2011-02-12 @ 10:01:58
Postat av: cec

Rospiggen, äsch Erika: tack. :)

Och sara, vakul jag ska maila dig direkt. :)

2011-02-12 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0