Gissa vad jag gör?

Jo, jag sitter i mammas soffa (och umgås med hennes katt, fråga inte ens). Och inte bara det. Jag sitter här och sväljer och sväljer och sväljer för att inte kräkas. Så illa mår jag. Och ja, nu ska jag bli lite detaljerad här så blunda om du är kvackelmagad, jag har räserbajs också. Hur, jag frågar HUR är detta möjligt? Va? Jag har ju förihelvete inte träffat några människor eftersom jag varit isolerad i tvåtusen år. HUR är det ens möjligt att jag kan bli dålig i magen igen? Va? VA?!

Kul. Jääääävlit kul. Jag är så bitter så inte ens bittermandel slår det.

Kommentarer
Postat av: M

Du har fått det muterade kräkviruset, det hör jag ju. Kan dröja kvar i tre veckor och bjussar ofta på två rundor...

2011-02-23 @ 12:13:48
Postat av: M

KRYA PÅ DIG!

2011-02-23 @ 12:14:13
Postat av: cec

Ja då blir det nasty för dem på jobbet igen. Jag går dit och tänker att det säkert bara är en jääävlit jävlig magkatarr.

2011-02-23 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0