Jag äter blåbärsskyr

och griljerar skinka. Jag har idag jobbat, och plötsligt förstått hur man menar när man säger att vi arbetar med oss själva som redskap - detta är mitt mesta slut på ingen vet hur länge.
Sen har jag varit på systemet och även på maxi och skällt och gormat på osten som var så dyr (tvåkilosost för 115 spänn kilot!) och köpt konstiga grejer jag inte alls skulle ha plus somligt jag skulle ha och så körde jag hem och var en inte särskilt bra förälder men det får vara förlåtet för imorgon är jag uppe på hästen och hästen på banan och ingen ko på isen och. Sånt.

Det finns ingen snö, så är det ju faktiskt allra oftast i Blekinge om vintern. Och för övrigt är jag en smula känslosam. Men det är faktiskt helt i sin ordning.

God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0