Solhuvudvärk

kan vara min bästa huvudvärk. Och det är 20 grader varmt ute, tvätten hänger och flaxar i kvällssolen och jag har varit hos tinajes och tittat på hennes trädgård och förråd och glömde säga åt henne att hon gör så fina saker. Alltså som i att spara ett par gamla skidor och lägga uppe på loftet iförrådet och ställa en gammal skål i hyllan i detsamma och det ser så himla rent och fint och inredningsmagasinsinrett ut.

I övrigt är nattarbete inget för mig. Fast det visste jag redan.


Här kan man se motsatsen till tinajes trädgård plus inredning. Hos mig är det plastleksaker, studsmattor, kritsörja utsmetat på plattorna, tvätt som hänger på trekvart eftersom Lisa hela tiden ska "pälpa" mig med tvätt och disk och sop och allt allt allt.


Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Vilken gullig liten pälp-reda du har :)

2011-04-12 @ 00:26:28
URL: http://rospiggenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0