Modeblogg

utan bild. Jo jag undrar såhär, varför är det så att det finns en modemänniska i alla kvällstidningar som liksom har som arbete att knåpa i små collage och ha med i tidningarna? Eller just det kan jag väl haja kanske, men så är det såhär bara; Köp detta och detta och detta så ska allt bli bra och dina lår blir direkt smala och hårlösa asså jag LÅVAR och förresten här en bild på mina sinnessjukt dyra skor som jag köpt. Här, kolla här på bilden, här ligger de. I sin lilla skolåda. Dessa ska jag använda, sen nån dag.
Åjaba: Jassådu det sär du? så tänker jag på dialekt och allt för det är liksom så obegripligt. Men vafan tror de, att jag ska kunna åka till nu jååk och kunna ha en shoppinghelg och då ska jag obs inte handla på hempan och sånt utan nej jag måste ju gå och fynda D&G-grejer eller till exempel ingen vet, Dior (jag vet inte vad det finns för märken förlåtmiggud), iallafall sånt som kostar en miljon för ett par yttepyttesmå trosor som ändå inte kommer passa eftersom märkesmänniskor inte har samma storlekshjärna som jag har, utan när jag tror jag har S så är jag en L minst (obs ja det är deras fel och inte mitt, till exempel passar S alltid om jag handlar på valfri o(fin)märkesbutik).
Iallafall. Jag fattar inte, det måste vara okej att skita i alla människor som har:

1. shopping som en hobby
2. bilder på fynd som kostat en miljon
3. åsikter om kläder men exakt absolut inget annat

Eller fast om jag skiter i dem blir det ju tradigt förstås, jag tycker det är lite gött att störa sig. Lite som jag älskar att läsa på familjeliv för där är nästan alla sådär skönt sjuka i huvet.

Kommentarer
Postat av: Rospiggen

Haha, jag läser det du skriver och tittar på den bild du har i bloggen och det passade så bra ihop just nu =)

Du är rolig, du!! Jag tycker det - på sant!!

2011-04-09 @ 15:30:06
URL: http://rospiggenskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0