Bra saker:

* det är mysigt att sova med litet barn
* den sömn jag fått har varit av synnerligen god kvalla
* kaffet smakar lite extra gott
* när man inte sovit blir ju till och med han den rödhårige på bolibompa lite rolig

Lite sämre saker:

* om man somnar och sen blir väckt och väckt och väckt alltså som i tusen hundra miljoner gånger då blir det lätt så att man (jag) får huvudvärk och blir en liten smula lättantändlig som i irriterad nåt så innitahelvetes. Och det är ju trist för liksom Lisa fattar ju nog inte varför jag blir irriterad och bara Mäh ÅÅÅH när hon för gång nummer sjutusen bara uhuhuhu dicka uhuhuhu dicka och sen dricker hon en miniklunk och sular flaskan i bakhuvudet på mig och tappar bort mappen. Varenda. Gång. Är nappen borta. Jag tänker mig att min säng är som den i Terror på Elm Street som bara suger i sig allt den vill äta upp fast min är nog kanske vego och vill bara äta nappar och snoddar.


Ett sjukt barn med draculaögon, ett friskt barn med och en kaffekopp på rangligt bord (därav kaffeskvimp på bordet).

Kommentarer
Postat av: kina

Haha när NL var liten så var käääär i Markus just för han hade sååå vackert hår ;) (Obs,hennes egna ord)

2011-04-02 @ 08:54:59
Postat av: cec

Ånej, han är ju så meeesig! NL, hoppas hon bättre smak nu, tex är han polisen snygg ju.

2011-04-02 @ 18:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0