Råkade jinxa vår friskhet

igår på ett forum: jag bara Åååh det är så HÄLIT att vara jag (det är det iofs) och här är vi minsann alltid friska och är vi inte det är det ingen som helst fara, bara att ta med en klackspark.
Jag är så TRÖTT idag. Lisa har hela natten bölat som ett spädbarn, alltså som en liten liten bebis (hon är ju egentligen ingen bebis längre, jag vet det också) och jag har sprungit mellan sängarna och spisen och vid ett tillfälle dunkade jag huvudet i dörren och ingen vet om det var med vilje eller hur det låg till med den saken.

Och nu, nu är hon helt pigg? Och dessutom vinglar hon runt och säger pappa. Inte ens mammasjuk ska hon vara.

Kommentarer
Postat av: Lindiloo

Mäh, hur kunde det bli så, Jätte dumt! Hoppas att hon somnar av utmattning så du kan göra det också! puss

2010-10-26 @ 08:26:07
URL: http://lindiloo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0