Jag hängde halva tvätten

sen tänkte jag att Äsch FY fan vad trist. Så nu sitter jag här. Alltså, tvätten torkar väl om det ligger i en liten i torkskåpet? Det är på på full patte, och häromdagen (först skrev jag härodmagen, det var ett lite kul ord) när det var det gick brandlarmt. Haja värmeutvecklingen då vafan.

Iallafall har jag duschat, det är bra. Sen har jag även ätit potatis- och purjolökssoppa till kvällsmat igår, lunch idag och även till middag idag. Så om någon ser någon som glider runt uppe i luften inatt med håret flaxandes runt öronen och en väldigt så nästan likigt uppsvälld kista. Då är det jag som bara blivit lite solkig i buken av tusen kilo lök plus grädde. Plus kanelbullar. Plus ost. Plus ingen kan redovisa för hur mycket kaffe men skitidet nu, för mycket av det goda alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0