Inatt har jag drömt

detta:

1. att jag hittade en ny dörr i min lägenhet. Bara: Ååh men kolla HÄR! Och så var det en dörr som gick in till en toa där hon som bott här innan bara ops glömt packa ner sina saker, så där stod lampan och brann och hon hade glömt tusen snoddar och fint smink. Plus lägenheten är från 80-talet nån gång men toan var en sån där från nittonhundrafrösihjäl, en sån med svart tungt lock och sån där gammeltoa-doft.
Och så drömde jag (i samma dröm alltså) att
2. en gammal kille till mig skulle sova över. Han kom hit, klädde av sig naken (och såg ut som ett litet barn eller iallafall som en väldigt ung tonåring) och skulle hoppa i lånebingen när T kom hem från Norge och såg ut som pippis pappa. Jag försökte allt för att inte visa honom att min gamle kille var här fastän jag i drömmen insåg hur jävla skumt det skulle bli om han upptäckte det.
Och sen, fortfarande samma dröm
3. gick vi på fest, jag och T och den lille spenslige nakne killen (fast han gick i smyg) och det var en fest där jag liksom inte riktigt var bjuden utan bara var på nåder, så när T upptäckte spenslige snubben blev jag öppet oinbjuden och bara Okej, okej jag ska gå men på toa först (toa IGEN!). Och när jag kom in där plumsade det ner två bajskorvar från taket ner i handfatet och då var det nån slags practical joke som nån hade riggat.

Sen tog drömmen slut eftersom Lisa väckte mig.
Varför drömmer jag om bajs och toaletter? Hädanefter är det jag som bajsar innan sänggåendet.

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du drömmer om gammal skit som kommer fram och måste bort innan du känner dig fri! ;-)

2010-10-06 @ 07:55:20
Postat av: M

Och jag har varit ihop med Patrick Jane från The Mentalist.

2010-10-06 @ 08:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0