Är alla såhär

eller är jag exakt så unik som jag tror? Jo, när jag ska ha mens så åker fettögonen på direkt. Helt konstigt är det, det är liksom så jag vet att jag ska ha mens, jag blir så jävla elak mot mig själv.
Såhär: i vanliga fall är jag het som lava baby, inget fel på mig alls och alla kläder sitter som en smäck (typ). Sen plopp några dagar innan mens så bara väller det ut späck, arslet saggar ihop och hänger och vajar nere vid knävecken, näsan blir för stor och rynkan i pannan för djup.
Det slår aldrig fel! Det är såhär varenda gång: med kolhydrater och utan. Med motion och utan. Med tusen godis och utan. Och fastän jag på allvar har kommit jättelångt i mitt tycka-om-mig-själv-jobbande så blir det såhär iallafall. Det går över snart, några dagar till men fy fan vad tradigt det är under tiden.

Det är därför jag går så fort innan mens: så ingen ska märka hur ful jag är.

Kommentarer
Postat av: kina

Du är alltid hot i mina ögon :)

2010-05-13 @ 14:43:05
URL: http://upsykina.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag är precis så där! Fast jag är så hela tiden nu typ för min kropp har lixom inte hittat tillbaka till "nu ska jag ha mensrytmen"

2010-05-13 @ 16:23:54
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: c

Jamen det är ju så traaaaadit. Jag vill hellre vara snäll mot mig.

Och Kinur, tack. ;)

2010-05-14 @ 14:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0