Snajsigt värre

att jag upptäckte när jag skulle ge Lisa mat nyss, att håret i luggen är så fett att det glänser. Amäh jag tvättade feffan håret IGÅR? Förvisso morse men ändå, det här är ju löjligt.
Nu komme rminst fem säga: Men du, prova no poo och här vill jag genast alldeles vänligt men bestämt avböja. Tack men nej tack, jag har gärna ett högt schampokonto tackskajagha.
Ja, jag vet vad man gör och inte, jag vet att man inte är smussig i huvet blablabla. Men haja hur lökigt håret kommer vara tills det är liksom färdigt. Skitisamma, bara precis glöm.

Jag går och tvättar flotthuvet istället nu då.
Förresten Gränum. How about that, där kan man bo tydligen, i ett blått hus. Gränum? Ingen vet.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Äh knyt en piffig sjalett runt barret så funkar det en dag till ;-)

2010-03-08 @ 21:01:28
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: Cec

Hahaha, June skulle sagt: åh mamma vad pinsamt. ;)

2010-03-10 @ 06:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0