Sate vad jag drömmer,

hela nätterna är ångestångestångest med vampyrer och jordgubbsbitar i halsen och drunkningar och en bebis som kryper runt på golvet farligt nära trappan missinassen.
Varför varför, när bebisen väl sover vore det väl på sin plats om jag bara ramlade rätt ner i sovkoma? Tydligen inte. Plus att jag väcks av att T snarkar, andas helt högt och konstigt och pipigt och ligger och rafskliar sig och rör sig och inatt blev jag väckt av att han lyfte upp mig för att se om hans öronploppar låg under mig, och sen kröp han över mig, på min fot så den blev så helt blå och platt som en kalle ankafot.

Men dagens fråga är ändå den här: är det farligt att äta krita? Lisa har ätit upp en hel sån ask med gatkritor snart.

Kommentarer
Postat av: kina

Åt du inte krita när du var liten? Man fick ju säxy Janis röst då ju :) Så JAG tror inte det är farligt :)

2010-06-30 @ 09:02:01
URL: http://upsykina.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nää farligt tror jag inte, men hon kan kanske bli lite hård i magen!

2010-06-30 @ 11:08:25
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: cecilia

Aldrig ätit krita, inte tandkräm heller. Jag har svårt för att svälja saker som inte är mat. :)

2010-07-01 @ 08:18:13
Postat av: johis

Hoh. Jag skulle vilja se den krittillverkare som gör kritor för barn och vågar göra dem giftiga. DET vore nåt för den amerikanska marknaden ;)



Är det inte vanesak att fixa att sova bredvid ett ljud- och rörelsealstrande objekt?

Första nätterna efter återkomst är hoppalösa, sen blir det bättre. Oder?

2010-07-01 @ 09:09:20
Postat av: cecilia

Jo, ja. Jag tänkte mest att i små mängder är det säkert säkert men så en sån stor krita om dagen. Hur bra kan det vara? :D

2010-07-01 @ 09:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0