Och nu är jag okej.

Sovbarn, en June som säger att Mamma jag älskar dig mer än du nånsin kan tro och en söt grannhund som voffar vänligt när jag plockar ner tvätten i ljummen kväll. Det är bättre.
Och en man på väg hem och jag ska snart gå och duscha i ett alldeles tyst och ensamt badrum - ingen bebis som kletar bajs nånstans, ingen sexåring som frågar Mamma varför är dina dattar så platta, mamma varför ser din snippa ut så med hår, mamma mamma mamma mamma.
Tyst och lugnt och mätt mage och så kanske jag till och med kommer komma ihåg att fila naglarna och sånt.

Synd att jag glömde köpa godis i affären innan. Alltså för tuggumina var goda, men det är ju inte som att det är choklad. Fast vid kris finns det en chokladpåskhare att tillgå. Äckligt, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Åsa

De e kaaaarlek det! Hu förresten så va jag i blekinge idag! Och igår! Joråsatte

2010-06-27 @ 21:16:33
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: cecilia

Mäh vagöru här utan att säga hej till mig?! :)

2010-06-28 @ 11:03:31
Postat av: Åsa

Mäh jag tänkte inte påatt när vi åkte till Ronneby...

2010-06-28 @ 17:49:31
URL: http://minimumsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0