Kvinnors hemliga liv

då, det programmet tittade jag på igår. Jag hade en bild av att dte skulle vara ett sånt där snusk- och snaskprogram som fokuserade på typ inåtväxta hårstrån och flytningar och hemorrojder och sådär, sånt som på riktigt är hemligt för andra och som man mörkar så innitahelvete så man blir blå i synen.
Vad det handlade om: några brudar som plastikopererade sig. Men hallå, hemliga liv? Det är INGET hemligt med att operera näsan eller att lägga i en liter vätska i varje patte. Det SYNS era jävla idioter (obs man får operera sig så mycket man vill, men man är ju inte så smart om man tro det ska bli en hemlis om man bara plopp fettsuger bort 22 kilo fett från arslet).
Hur som helst. Jag somnade från den enda bruden som var intressant på riktigt: en man som opererat sig till kvinna och som nu skulle göra sina drag mer kvinnliga.

Nu måste jag nog fan tvätta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0