Jag har gåggat

eller vad det heter när man går sen springer sen går sen springer, och jag är fan helt frälst. Men liksom, det finns så mycket spring i benen att jag springer fastän andan säger att nej jag ORKAR inte mer så vill benen ha mer och mer och då får jag ju springa. Lite till. Sen gå och nästan kräkas, nästan bara för det räcker med att spotta ut det där sega spottet och sen kan jag springa igen.
Mitt bästa skulle vara att springa rätt ut i skogen kanske på en liten liten stig och hitta nya vägar. Då skulle jag kunna springa som ett barn, i evigheter bara för att det känns så skönt.

I övrigt är det torka i bloggen pga av sol och kärlek och sömn och barn (de ryms ju i kärlek såklart).

Kommentarer
Postat av: johis

Så mer bloggtorka till oss. :D

Ös på bara. Torrt, torrt, knastertorrt.



Självantändning är helt ok!



Det är Du värd som Du kämpat för vår upplysning ;D

2010-06-28 @ 16:12:36
Postat av: Heléne

Det roligaste jag har sett är "Leifing", och uppfinnaren till det heter förstås Leif och är visst härifrån. Men det är förstås för långsamt för din smak.

2010-06-30 @ 10:32:52
Postat av: cecilia

Karlshamn! Jag har träffat Leif som uppfann Leifing, han var gympalärare på Väggaskolan. :D

Och bloggtorkan fortsätter i nån vecka till iallafall. ;)

2010-07-01 @ 08:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0