Jag hann aldrig med hultsfred.

Såhär ledsen är jag för det: noll. Fast jag ville gå förr i tiden, när jag var ung och vacker. Fast jag tycker ju det suger hästballe att gå på konsert förstås, vilket min konsertlista vittnar om: Lasse Winnerbäck tusen gånger, Louise Hoffsten (allvar!), Partypolarna (det kanske inte räknas). Sen har jag konsertsurfat på rockfestivalen: motörhead, blue öyster cult, sinn fenn.. sen vet jag inte mer. Jo alice cooper som var 130 cm lång. Och så Di snajder (sluta, det uttalas så).  Och och! Eva Dahlgren som var huvudakten och så Robyn som var hennes sidekick så det var ju en skvätt sen om man säger.
Så, slut punkt.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du ela vacker nu mä? Ellår?

2010-06-30 @ 11:05:08
URL: http://minimumsa.wordpress.com
Postat av: cecilia

Frågar du mig beror det på vilken dag du frågar. ;)

2010-07-01 @ 08:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0