Dåligt väder är bra.

Jo, för när ska man annars ha tid att göra sånt där man liksom litegrann måste (det finns inga måsten! Nej men då kan ju du skita i att man måste äta och bo och gräva en grop och ligga i en den och suga på dina tår. Gör det och se hur många vänner du får) som typ laga varm mat eller betala räkningar eller lämna sin sin mobiltelefon på lagning? Nej just det, inget riktigt vettigt blir ju helst gjort det össolar.
Alltså kan alla bara sluta klaga på vädret nu tackskaniha.
Plus plus: ens hjälper det inte att klaga! Bara så ni vet. Det hjälper inte, det blir inte mer sol för det.


ett litet moln som jag googlade fram

Kommentarer
Postat av: johis

Du har så rätt. Som alltid. Jag gillar också skitväder egentligen. Då har jag en ursäkt att inte vara så jädra aktiv ute, det är egentligen stressande med sol - Man skall vara ute, man skall ta vara på solen bla bla..

Varmt med lite moln - tack.

2010-06-18 @ 13:18:51
Postat av: cecilia

Ja, moln i jösse namn! Moln är bra. Och varmt, det är precis så jag vill ha det. Eller kanske en skvätt sol när Lisa sover i vagnen och jag är ute och springer.

2010-06-18 @ 19:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0