Slut som artist

är det jag som är idag. Och det är ju synd, väldigt synd för jag ska baka. Jo, jag får baka om kvällen när Lisa inte är i faggorna, eftersom ugnsluckan är så fiffigt konstruerad att vem som helst bara plopp kan dra upp den och bränna sig på valfri kroppsdel.
Hur som helst, maränger ska det bli. Och kanske nåt mer, vafan jag veeet inte och varför kan jag inte som normala människor antingen 1. KÖPA kakor eller 2. baka nån kväll när jag ändå är pigg? Ingen vet.

Köbekagor som är så goda. Och fina.

Kommentarer
Postat av: Marre

Herregud, skit i att baka! KÖÖÖÖP kakor i morgon! Sov i kväll, eller njut av att fisen sover.

Jag kan hjälpa i morgon annars - är klar i stan redan innan 13 och har inget planerat innan kalaset börjar. Stan=Sbg då.

2010-07-29 @ 22:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0