Min behå bränner ni inte.

Idag steg jag upp på morgonen och drack fem liter kaffe. Sen städade jag lite. Sen drack jag me rkaffe. Sen kom jag ihåg barnen, att de skulle ha mat. Så då åt de. Sen fick jag städa igen. Sen drack jag kaffe. Sen plingade det på dörren så jag hasade ut i hallen och öppnade och då stod det en försäljare där.
Han åbäkade sig in i köket med sin mapp och sina svettiga fötter på mitt ostädade (!!!) köksgolv och jag satte mig mittemot med bebisen i famnen och tackade min lyckliga stjärna för att jag åtminstone är brun och hade kommit ihåg att tvätta bort gomorronkulorna ur ögonvrårna. Detta tänkte jag innan jag sneglade ner och till min fasa upptäckte att jag hade ett linne på mig som är så slitet att det är som genomskinligt typ. Och detta matchade jag med lite svettiga armhålor och ingen behå.
Inse hur svårt det är försöka följa med i försäljarsvada när man är intensivt medvten om att bröstvårtorna bara HALLÅ! HOHO? HÄR ÄR VI, I LINNET HÄRA - KOLLA DÅ!

Detta reste ett par frågor hos mig: går folk utan behå? Vem gör det, bland folk liksom? Pratar inte deras bröstvårtor? Satan vilken tur att jag inte bor i sjuttiotalet och rycks med i den här behåbrännarprylen, fy fan vad jobbigt, och pattskav hade jag fått också.

Kommentarer
Postat av: Catta

Intressant att du ställde bh-frågan just nu (eller igår då), för igår såg jag en människa (t o m en kändis) utan bh på offentlig plats, så tydligen finns det folk som gör sånt. Själv skulle jag snubbla om jag försökte mig på motsvarande.

2010-07-07 @ 11:40:09
Postat av: cecilia

Snubbla och få skav. För att inte tala om hur oerhört självmedveten jag hade varit hela tiden. Ingen vet hur många varv armarna går att linda runt kroppen. :D

2010-07-08 @ 07:40:17
Postat av: Marre

Skryt lagom, med dina fina bröst!

Hade det varit jag som var BH-lös hade mina bröstvårtor lockat med affärer under bordet. :)

2010-07-08 @ 13:07:45
Postat av: cecilia

Hallå, ska man ha fina bröst ska man ju ha några ens. ;)

2010-07-11 @ 06:51:56
Postat av: Åsa

Jag avskyr eg BH:ar alla!!! Jorå alla notoriskt alla, jag är allergisk emot sånna!!! MEN jag går inte utanför dörren utan en på mig för det, men det har väl hänt att jag släppt in folk utan att ha en BH på mig, men sällan någon jag inte känner!

2010-07-16 @ 17:57:11
URL: http://minimumsa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0