Jag erkänner härmed

att mina ben och fötter är officiellt överansträngda. Här är problemet med att bara ha liksom en sorts träning som är lättillgänglig; det blir lätt för mycket av det goda. Och är man jag så blir det liksom det lätt det ändå och här är jag nu, men fötter som är platta som pannkakor och ben som ilar och skickar åskviggar upp till knäna och ner i fötterna.
Detta vill jag ha: ett simkort eller vad det heter, så jag kan simma. Jag badade igår och jihoo varoligt det var. Och så vill jag ha en cykel och lyssna, bara LYSSNA: det HAR jag! En King, och lampan fram (som fungerar!), den heter Lucifer. Det här. Det är den snitsigaste cykeln som finns. Allvar nu alltså.

Och grön mä.

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att höra att det inte bara är mina barn som förfasas över hår på snippan o sånt..mina brukar säga "mamma..varför är dina tuttar så små? alla andras är stora" sånt värmer :-D du och jag behöver på allvar att börja göra vuxengrejser..som att jobba o sånt...innan vi blir alldeles knäppa på allvar :)

2010-07-01 @ 23:55:29
Postat av: cecilia

Ja, åh vad det skulle vara roligt att jobba!

2010-07-03 @ 07:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0