Denna dagen i ett liv;

en osedvanligt bra dag. Eller flera såna, det är så fint alltsammans att jag går omkring och känner mig tacksam mot.. jag vet inte vem. Försynen, är det en person? Isåfall är det försynen jag tackarsåmysse.

Det är enkelhet och en cykeltur till stranden och jag som joggar (en bit, sen linkade jag) och june var med, också på cykel och jag stiger upp på morgnarna och barfotatassar ner i köket med bara linne och kanske ett par tunna pyjamasbrallor och ingen fryser den här månaden, eller de flesta håller sig varma iallafall. Det är glass kl 10 på förmiddagen, det är glada barn och glada vuxna och det är sol inuti också när jag träffar J och hans C och båda blir barnkalasglada över att se June - jag har en unge som är älskad av inte bara oss föräldrar.




Kommentarer
Postat av: K

Men åh va fint! JAg blir mycket glad och orkar inte ändra caps:aet.

2010-07-22 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0