Dagens Outfit

var det ju jäääääättelängesen jag visade, så då visar jag en från i veckan. Jag brukar ta bilder och sen tittar jag på dem och låtsas att det är typ nån jag sett på gatan eller i en tidning. Jag kan inte svara på varför det är så viktigt att försöka se mig själv med andras ögon, men det kan säkert nån vänlig Freudian upplysa er om ifall ni undrar.

Så here goes:


Här då, strike a supernaturlig pose för det första. Sen va, så är det en grå tröja jag fått av min syrra. Jag tror det är en märkes, men har glömt vilket. Den kan också vara en gammal JC-tröja för allt vad jag vet, men jag trooor den var dyr. Den är urringad iallafall, fast på mig kan det ju kvitta - jag skulle vara lika upptillsexig i en prästkrage. Dvs inte alls. (Åh vad jag svamlar, sånt här ska man ju inte skriva i en dagens outfit-text?) Okej, brallorna då: det är Jojos brallor, min gamla kursare. Jag lånade dem för kanske tre år sen, fyra? Sen fick hon aldrig tillbaka dem, och jag fick aldrig tillbaka mina jeans som jag hade innan jag lånade dessa brallorna. Sånt som händer. Eller händer mig. Och troligtvis var det så att jeansen liksom blev kvar som gisslan.
Hur som helst, de heter stockholm och det tror jag man köper på åhlens. Ja, nu gör man ju inte det, inte dessa braxerna iallafall för de är ju urgamla men iallafall.
Sen är jag barfota, ssen har jag en bikiniöverdel på mig från.. ingen vet var men som jag iallafall köpt innan jag köpte hus och DET är ju ett tag sen.
Vi kan således konstatera att jag har en garderob som måhända skulle må fint av att uppdateras en smula.

Kommentarer
Postat av: M

Stockholm= MQ :-)

2010-07-17 @ 10:26:12
Postat av: ulrika ullebulle

Äh, du ser ju ascool ut!

2010-07-17 @ 10:34:07
Postat av: Anna

Du är en tiostjärnig pudding!! jag menar det människa :)

2010-07-17 @ 12:51:45
Postat av: cecilia

MQ! Ha, jag har ju inte alls bara hempankläder tydligen. ;)

Och tack, men obs jag posear. Jag gör ju det.

2010-07-17 @ 14:40:17
Postat av: Ida

Asså du är ju jättefin. Särskilt efter två kids.

Men, hihi, jag kan fortfarande minnas ett foto av dig ifrån lunarstorm när du hade junisen i magen. Mycke roligt :) Men som sagt, coolt att du är så fin.



/Från mig som har 10 kg för mycket, hey!

2010-07-17 @ 22:41:27
URL: http://sunstroke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0