Iallafall är det snö nu igen

och jag tänkte imorse, att det kommer jag minnas om några år när vi pratar om hur tradiga och varma vintrar vi har - fast då kommer jag minnas vintern 2010 som den snöigaste och kallaste vintern n-å-g-o-n-s-i-n. För det är så mitt minne fungerar. Eller ja, jag kommer inte minnas att det var 2010, jag kommer säga typ 2007. Eller så.
Imorgon kommer Junisen och om snön inte ligger kvar så ska jag stämma kung Bore, det ska han ha jävligt klart för sig.

Ja, jag har lite skrivtorka men det beror nog mest på att det sexigaste och mest spännande som händer om dagarna är kvällspromenader (spännande) och städning (sexigt, om man är en smula pervo och gillar såhär tappade hårtussar (satans jävla kukhormoner) och att putsa toastolen och så).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0