Från kl 03 till kl 05

har bebisen vaknat och vaknat och vaknat och vaknat och vaknat och vaknat och vaknat och vakn.. Jamen nu fattar ni.
Jag vet inte vad hon vill, väcka mig? Av vilken anledning kan jag inte räkna ut, jag har inte sovit om nätterna i en vecka nu så det är mest mögel där inuti. Eller äppelmos. Hon kanske tycker det är trist att alla behöver vila?

Och jag är envis som en get, hon ska INTE sova i min säng för då kommer det eskalera och bli ohanterligt. Jag minns sist hon var sjuk, att jag stod nätterna igenom (och dagarna) med henne i famnen och gungadeoch gungade och gungade - och grät.

Fast det går över, snart går det över. Och annars får jag sova på soffan med babylyssnaren och gå upp om det veeeerkligen behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0