Faggju, faggju very much

säger kanske hon victoria nu, kronprinsessan. Alltså vafan, tänk om hon inte är gravid och så är alla bara så helt grattis fan vaball och tar närbilder på hennes mage och hon bara: Alltså det är mens och en och en annan chokladboll era jävla jubelidioter?
Ja jag tror ju också hon är preggers och det är härligt och bebisar som är så kul (obs läs inte bakåt i bloggen här om du är gravid) och sånt. Men ändå. Tänk om hon inte är det och bara yl gråt skrik alla är elaka aldrig mer ska jag äta eller iallafall ska jag alltid ha sånhär hoodie på mig så ingen ser magen (det knepet kör jag själv, funkar sådär).
Stackars henne.

Jag har ätit pepparkakskola idag så jag ser ut att vara havande med jesusbarnet. Eller ja, jag ser iallafall synnerligen fisig ut på magen. Och det är jag ju också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0