Ska jag svälta ihjäl?

Ingen vet. Men det verkar så, för jag är hungrig och ingen mat verkar laga till sig i köket.
Även har jag blivit sjuk. Lite. Eller på väg att bli sjuk är jag. Eller om jag blev utmattad av frysa hund i folkparken igår? Ingen vet. Detta vet jag: jösses vad äckliga folk blir av sprit. Plussa knark på det så är det äckelbingo ål najt lång.

Och, och vad konstigt det är vara nykter som nån frikyrkopräst när alla andra står en decimeter från ens ansikte och ska kramas och bara JIHOO! KUL ATT SES!! för så pratar såna som tagit fylle: med versaler och utropstecken.
Hur som helst, kvällens bästa var Johnny fuzz trio, och det faktumet att basisten tydligen är polis. Mmm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0