Soffsov, bästa sovet.

Så när T är hemma sover jag på soffan varje eftermiddag. Sen reser jag mig med knullrufs vid högra tinningen, gör kaffe som jag dricker under surmulen tystnad och sen går jag ut och går en lång runda, helt ensam.
Satan vilken lyx, Alltså, ofattbar lyx. De som har egna flygplan tror de lyxar järnet, men det kan de glömma.

Jag har inte ätit godis idag för övrigt. Det här kan sluta hur som helst, men jag gissar att det kommer bli rätt urspårat imorgon. Nu varken röker jag eller äter godis. Hur fan ska det här bli? Jag kommer typ börja allyf rå istället för att fylla år, helt logiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

Å låter som en skön stund den där soffstunden och promenad själv - det är alla tiders det!



Men varken röka eller äta godis?? Du är duktig du! sänder ett diplom

2010-04-07 @ 11:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0