Jag kan ha tröttnat

det är det ingen som vet. Iallafall har jag ingen lust att surfa typ. Och jag har inget roligt att blogga om, mer än att jag passar-på-använder en del kläder när T är borta på jobb och att det ju är lite roligt på ett lite rubbat sätt.
Det är iallafall sol och blå himmel och nån har knuffat ner enstaka tulpanlökar i rabatterna så det spirar gröna blad (det kan vara så att nåt barn plockat av själva blomman). Spirar gör det antagligen i Lisas mage ckså, hon äter gräsfrön, myror, grässtrån, grus, små skalbaggar, alltalltallt hon får tag på (nu äter hon till exempel en ketchupig makaron, ingen vet vem som ätit det och när). Och det är ju bra på sitt sätt.

Och när vi hämtat June idag ska vi gå till slottet och äta varsin fet glass och tetas med änderna. Och sen går vi hem och grillar burgare. Och kanske. Kanske kommer jag att få bajsa idag. Har jag en jävla tur blir det så.

Kommentarer
Postat av: Anna m V & E

"det spirar i Lisas mage" "ketchupig makaron, ingen vet vem som ätit det och när" Underbart!! Jag dööör vad rolig du är! Och så avslappnad, bara konstaterar och så här är det liksom, så himla skön! Me like!

2010-04-16 @ 08:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0