En guldmorgon

blev det här visst: världens finaste bebis har blivit bebis och kan ligga bredvid långa stunder och vara nyfiken på världen. Och idag blev det tusen gånger bättre än andra morgnar, för idag är T hemma. Så pliktskyldigt satt jag och pratade lite, sen gled jag ner i soffan och nu har jag ätit frukost (förvisso sirapslimpa med vidrig makrill i tomatsås på, men så är det om man inte handlar) och druckit två koppar kaffe och surfat och allt, en helt lång stund!
Jag borde ha duschat men skitidet. För nu är vi två, jag kan duscha senare. Ha!
Sen nån vecka tillbaka har jag för övrigt tänkt på elakhet och så. Och inatt hade jag tusen helt bra tankar om det, men nu har jag glömt dem. Men nästa gång det ploppar upp nåt smart. Då ska jag blogga om det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0